مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 13:222022-04-16پزشكي

آژیر قرمز بار دیگر در گیلان به صدا درآمد/ قرمز شدن دو شهرستان گیلان


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گیلان با ابراز نگرانی از بازگشت رنگ قرمز کرونایی به استان گیلان گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت دو شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی درآمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند ابتلا به کرونا در استان رو به افزایش است، اظهار کرد: بعد از تعطیلات نوروز روند شیوع کرونا در این استان رو به افزایش رفته و این روند کماکان ارادتمند است.

وی با ابراز نگرانی از بازگشت رنگ قرمز کرونایی به استان گیلان گفت: بر اساس آخرین اعلام وزارت بهداشت دو شهرستان گیلان به رنگ قرمز کرونایی درآمدند که جای بسیار نگرانی دارد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر لزوم توجه به رعایت دستور العمل های های در استان گیلان بیان کرد: دو شهرستان ماسال و رودسر که بیش از در وضعیت ناراحتی و زرد کرونایی بودند به دلیل افزایش بیماران مبتلا به کرونا در وضعیت قرمز در آمده و چهار شهرستان درگیر در وضعیت نارنجی کرونایی هستند.

به گفته مهرابیان شهرستان های رشت، خمام، بندرانزلی و رودبار چهار شهرستان نارنجی استان بوده و با توجه به اینکه پیش از این دو شهرستان لاهیجان و سیاهکل در وضعیت نارنجی قرار داشتند مجموع شهرهای نارنجی گیلان به 6 شهر رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آژیر قرمز بار دیگر در گیلان به صدا درآمد/ قرمز شدن دو شهرستان گیلان

آژیر قرمز بار دیگر در گیلان به صدا درآمد/ قرمز شدن دو شهرستان گیلان