مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-16حوادث

ماجرای حمله سگ های ولگرد به یک شهروند اهوازی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، روز گذشته بار دیگر یکی از شهروندان اهوازی ساکن منطقه کوی بهارستان در مسیر بازگشت به منزل مورد حمله سگ های ولگرد قرار گرفت.

این شهروند  که برای خرید مایحتاج خود از منزل خارج شده بود  پس از خرید از مغازه محله در هنگام بازگشت به خانه مورد حمله بیش از 20 سگ ولگرد قرار می گیرد.

رحیم هزاریان در تشریح ماجرای حمله سگ های ولگرد به وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: نزدیک منزل ما یک پارک وجود دارد که بجای اینکه محل بازی کودکان  باشد تبدیل به جولانگاه و استراحتگاه سگ های ولگرد شده است.

وی افزود: روز گذشته حوالی ظهر ساعت 12:30 به قصد خرید از منزل خارج و از مغازه کنار پارک خرید کردم که در راه بازگشت با تعدادی سگ مواجه شدم.

ای شهروند اهوازی گفت: ابتدا سعی کردم به آرامی مسیر خودم را تغییر دهم تا با آن ها روبرو نشوم اما بلافاصله با حمله حدود بیست سگ مواجه شدم که به سرعت سمت من آمدند و بنده راهی جز فرار نداشتم.

هزاریان بیان کرد: چند قدم که پا به فرار گذاشتم پای من لیز خورد و روی زمین افتادم که در این لحظه سگ های ولگرد دورم جمع شدند که واقعاً شرایط وحشتناکی برای من رقم خورد چرا که هر کدام از یک طرف می خواستند قسمتی از بدنم را گاز بگیرند و  در نتیجه حمله آن ها خراش هایی روی دست، پا و صورتم ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای حمله سگ های ولگرد به یک شهروند اهوازی

ماجرای حمله سگ های ولگرد به یک شهروند اهوازی