مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-16سياسي

بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد ابلاغ شد


«تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی» توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

- تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه متن این بخشنامه به شرح زیر است: در اجرای تکالیف قانونی بند (ج) ماده (12) قانون ارتقاء سلامت اداری و مقابله با فساد مصوب 1390 با اصلاحات و الحاقات آن و بند (3) ماده (37) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 با اصلاحات آن و در راستای بند (پ) ماده (67) قانون برنامه ششم توسعه کشور مصوب 1390 و ماده (2) آیین نامه قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران مصوب 1399 رییس قوه قضاییه و به منظور توسعه خدمات الکترونیک، تسهیل در امور ثبتی مراجعان و پیشگیری از واسطه گری در انجام امور ثبتی مردم، تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی امور ثبتی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با استفاده از ظرفیت دفاتر اسناد رسمی به شرح مواد ذیل است.

ماده 1- جهت انجام خدمات مندرج در جدول تعرفه به شرح پیوست، به دو طریق زیر عمل می شود، الف - به صورت خودکاربری - شهروندان می توانند از طریق سامانه های سازمان ثبت خدمات موصوف را دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد ابلاغ شد

بخشنامه تعرفه ارائه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد ابلاغ شد