مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-16اقتصادي

آیا پزشکان مسئول تورم در کشور هستند/ علت افزایش پرداختی مردم


اعضای هیأت مدیره جامعه پزشکان متخصص داخلی ایران، در نامه ای به رییس جمهور، خواستار نظارت بر روند تعیین تعرفه ها بر اساس نرخ تورم و افزایش دستمزد در سال 1401 شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازپرداخت از جیب مردم را به حداقل برسانند.

هزینه های خدمات درمانی به جز دستمزد پزشکان که در برخی از رشته ها نظیر طب داخلی و اطفال در بیمارستان ها کمتر از 7 درصد هزینه ها را شامل می شود شامل حقوق و دستمزد پرسنل، خرید وسایل و تجهیزات و نگهداری و به روز رسانی آنها، که اکثراً استهلاک بالایی دارند و بایستی در بخش خصوصی با ارز آزاد تأمین شود و پرداخت هزینه های جانبی و حفظ استانداردهایی که برای ارائه خدمت و حفظ جان بیماران ضروری است و پرداخت هزینه های دولتی نظیر گاز، آب و برق، تلفن و اینترنت و مالیات و…، که هر سال رشد فزاینده ای دارد، می شود.

بخش درمان شامل بخش خصوصی و دولتی است که در بخش خصوصی افزایش حقوق به میزان 57 درصد ابلاغ شده است و از این ماه اجرا می شود.

البته به استحضار می رساند که تمام پرسنل مراکز درمانی خصوصی و بیمارستان ها، بیمه هستند و تابع قانون کار و اگر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مدعی عدم این امر و بیمه نبودن پرسنل هستند، دلیل بر ناکارآمدی افراد شاغل در این واحدها است افزایش تعرفه های سال 83 و 84 پس از حدود 10 سال ثابت ماندن با وجود تورم سال های متوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا پزشکان مسئول تورم در کشور هستند/ علت افزایش پرداختی مردم

آیا پزشکان مسئول تورم در کشور هستند/ علت افزایش پرداختی مردم