مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-16اقتصادي

ظرفیت های کرمانشاه در اطلس سرمایه گذاری استان معرفی خواهد شد


استاندار کرمانشاه از تدوین اطلس سرمایه گذاری استان برای معرفی قابلیت ها و اولویت های توسعه ای هر منطقه بر اساس سند آمایش سرزمینی خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تدوین اطلس سرمایه گذاری استان برای معرفی قابلیت ها و اولویت های توسعه ای هر منطقه بر اساس سند آمایش سرزمینی خبر داد.

بهمن امیری مقدم گفت: تدوین اطلس سرمایه گذاری استان اقدامی مهم و مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده های موثر برای تسهیل فرآیند تصمیم گیری و معرفی قابلیت های موجود با ارائه پیشنهادهای کارشناسانه و دارای امکان سنجی برای متقاضیان است وی افزود: در مسیر جذب طرح های سرمایه گذاری، مسیر کار متقاضیان سرمایه گذاری را تسهیل خواهیم کرد و ضمن ایجاد تسریع در انجام امور اعلام می کنیم که در کرمانشاه از حمایت ویژه ای برخوردار خواهند شد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه این استان با داشتن محیطی بهره ور و مستعد بهشت سرمایه گذاری و فرصت های توسعه است، تصریح کرد: این استان با داشتن محیطی بهره ور و مستعد برای بهره گیری از ظرفیت ها و مزیت های درون استان در مسیر توسعه، قابلیت استفاده از جاذبه های گردشگری، مزیت اقلیم، آب، معادن، ذخایر نفت، گاز، قیر و صنایع بزرگ و نیل به پیشرفت بر اساس گذر از کشاورزی سنتی به مدرن به عنوان محور توسعه و جذب سرمایه گذاری در حوزه صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های کرمانشاه در اطلس سرمایه گذاری استان معرفی خواهد شد

ظرفیت های کرمانشاه در اطلس سرمایه گذاری استان معرفی خواهد شد