مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:422022-04-16فرهنگي

«جناب عالی» از آثار سطحی فاصله گرفته است/ کمدی بزن و بکوب نساختیم


کارگردان «جناب عالی» می گوید امیدوار است هر سیاستمداری با هر نگرشی این سریال را ببیند و تلنگری بخورد که قطعا به نفع مردم است.

- کارگردان جناب عالی می گوید امیدوار است هر سیاستمداری با هر نگرشی این سریال را ببیند و تلنگری بخورد که قطعا به نفع مردم است.

عادل تبریزی کارگردان و یکی از نویسندگان سریال جناب عالی که به عنوان سریال رمضانی از تلوبیون پلاس در حال پخش است، در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: این سریال کمدی- اجتماعی قرار است با نگاهی طنز، به نقد سیستم اداری کشور و مانع تراشی های بر سر انجام کارها بپردازد.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است هر سیاستمداری با هر نگرشی این سریال را ببیند و تلنگری بخورد که قطعاً به نفع مردم است، اظهار کرد: ما با زبان کمدی که برای روایت قصه خود انتخاب کرده و همچنین فضای سرگرم کننده ای برای مخاطب فراهم آورده ایم، این مساله را مطرح می کنیم که هر بخشی از جامعه به افرادی با سلامت فکری، شخصیتی، گفتار و… نیاز دارد.

در حقیقت سلامت امیرعلی را که حلقه گمشده جامعه است، می توان به کلیت تعمیم داد.

کارگردان جناب عالی در جواب به این سوال که انتخاب زبان طنز برای بیان مساله ای که در سریال بدان پرداخته است تا چه اندازه به جذب مخاطب کمک می کند، گفت: دنیای امروز دیگر دنیای جدی نیست بلکه پشت همه اتفاقات یک طنز تلخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جناب عالی» از آثار سطحی فاصله گرفته است/ کمدی بزن و بکوب نساختیم

«جناب عالی» از آثار سطحی فاصله گرفته است/ کمدی بزن و بکوب نساختیم