مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:372022-04-16حوادث

اخطار آتش نشانی بیرجند به 127 ساختمان دچار نقص ایمنی


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند گفت: در بازرسی های انجام شده 127 ساختمان در بیرجند اخطاریه نقص ایمنی دریافت کرده که برخی از آن ها در حال رفع نواقص هستند.

- افزود: حفاظ نرده، فیوز جایگاه، سیستم اطفا حریق و خاموش کننده های آتش از جمله شاخص های خطرپذیری در ساختمان بوده که ساختمان های نوساز، ادارات و ساختمان های قدیم هم در راستای ایمنی بیشتر باید برای دریافت پایان کار تاییدیه مربوطه را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام ساختمان های تازه ساز و ادارات باید شاخص های خطرپذیری را رعایت کنند، گفت: در بازرسی های انجام شده 127 ساختمان در بیرجند اخطاریه نقص ایمنی دریافت کرده که برخی از آن ها در حال رفع نواقص هستند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند از تذکر به 116 مدرسه در بیرجند برای نداشتن موارد ایمنی خبر داد و گفت: 51 مهد کودک هم در این زمینه اخطاریه دریافت کردند.

حیاتی افزود: برای مهدهای کودک این قانون الزامی است که باید در زمان جا به جایی و هر دو سال تاییدیه سازمان آتش نشانی را دریافت کنند چراکه این امر باعث رفع موارد نقص می شود.

به گفته وی تاکنون به چند پاساژ و برج دوقلوی بیرجند هم در زمینه ایمنی اخطار داده شده و مراکز خدمات پذیرایی های شهر اعم از هتل ها، مراکز بوم گردی، برخی از مراکز درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار آتش نشانی بیرجند به 127 ساختمان دچار نقص ایمنی

اخطار آتش نشانی بیرجند به 127 ساختمان دچار نقص ایمنی