مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 10:072022-04-16اجتماعي

توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز


انتظار آن بود که عزیزانمان در پلیس راهنمایی و رانندگی به بیان چرایی طبیعی بودن مغایرت میان آمار پلیس و پزشکی قانونی می پرداختند و از قضاوت و بیان مطالب غیر مرتبط و غیر دقیق پیرامون آن پرهیز می کردند.

- انتظار آن بود که عزیزانمان در پلیس راهنمایی و رانندگی به بیان چرایی طبیعی بودن مغایرت میان آمار پلیس و پزشکی قانونی می پرداختند و از قضاوت و بیان مطالب غیر مرتبط و غیر دقیق پیرامون آن پرهیز می کردند.

سازمان پزشکی قانونی در خصوص انتشار خبر تلفات تصادفات جاده ای در نوروز امسال و اختلاف آمار ارائه شده جانباختگان میان ناجا و این سازمان، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سازمان پزشکی قانونی در این توضیحات اعلام کرده است: مصاحبه شونده در مطلب منتشر شده از سوی پلیس راهور، وجود مغایرت میان آمار دو مجموعه پیرامون تعداد تلفات جاده ای نوروز 1401 را امری طبیعی دانسته اند، اما در عین حال انتشار آمار اولیه را شتابزده، خلاف رویه جاری در سنوات گذشته و قابل تامل برشمرده و نسبت به چرایی انتشار آمار تلفات نوروزی قبل از انتشار آمار بهمن و اسفند گذشته ابراز تعجب کرده و نهایتاً این گونه جمع بندی کرده اند که در این زمینه دقت فدای سرعت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز

توضیح پزشکی قانونی به پلیس راهور در مورد آمار تلفات جاده ای نوروز