مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 09:472022-04-16بين الملل

انتقادها از برنامه انگلیس برای اعزام پناهجویان به رواندا


آژانس امور پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) به ابراز مخالفت و نگرانی شدید خود نسبت به طرح انگلیس برای فرستادن متقاضیان پناهندگی این کشور به رواندا پرداخت.

- آژانس امور پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) به ابراز "مخالفت و نگرانی شدید" خود نسبت به طرح انگلیس برای فرستادن متقاضیان پناهندگی این کشور به رواندا پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) از انگلیس، یکی از حامیان مالی کلیدی این کمیساریا خواست تا از انتقال آوارگان و پناهندگان به رواندا در زمان رسیدگی به درخواست پناهندگی آنها خودداری کند.

گیلیان تریگز، دستیار رییس کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل، گفت: این کمیساریا همچنان با سازوکارهایی که هدفشان انتقال پناهندگان و آوارگان به کشورهای ثالث در غیاب حمایت ها و استانداردهای کافی است، مخالف است.

چنین تدابیری صرفاً منجر به از سر باز کردن مسئولیت ها در قبال پناهندگان و فرار از تعهدات بین المللی شده و با روح و متن کنوانسیون پناهندگان مغایرت دارد.

اوایل پنجشنبه، دولت انگلیس یک طرح جدید و بحث برانگیز را اعلام کرد که به موجب آن پناهجویانی که قصد ورود به انگلیس را دارند برای اسکان مجدد به رواندا فرستاده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادها از برنامه انگلیس برای اعزام پناهجویان به رواندا

انتقادها از برنامه انگلیس برای اعزام پناهجویان به رواندا