مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:072022-04-16اقتصادي

تخریب و آزادسازی 10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در بروجرد


10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و زراعی این شهرستان تخریب و آزادسازی شد.

- ایسنا/لرستان مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی و زراعی این شهرستان تخریب و آزادسازی شد.

جواد گودرزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغات و احکام قطعیت یافته محاکم قضایی با حضور دادستان، موارد تغییر کاربری غیر مجاز 10 بنا در این شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: این ساخت وسازهای غیر مجاز شامل هفت بنا به مساحت تقریبی 250 مترمربع و سه مورد سکو به مساحت تقریبی 70 مترمربع، سه مورد محوطه سازی به مساحت تقریبی 100 مترمربع است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد خاطرنشان کرد: همچنین دیوارکشی و فنس کشی اطراف و داخل اراضی که در راستای قطعه بندی و تفکیک اراضی صورت گرفته بود به مساحت سه هکتار واقع در منطقه گلدشت و شیخ میری سادات جمع آوری شد.

گودرزی اضافه کرد: سال گذشته 93 مورد ساخت وساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی و باغی شهرستان شناسایی که برای 60 مورد آن رای قطعی تخریب و 33 مورد تبصره 9 ماده 10 صادر شده است.

وی بیان کرد: بیشتر این ساخت وسازهای غیر مجاز و تصرف اراضی در منطقه گردشگری گلدشت، ونایی و بندیزه است که با متصرفان برابر قانون برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب و آزادسازی 10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در بروجرد

تخریب و آزادسازی 10 مورد ساخت وساز غیرمجاز در بروجرد