مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-16سياسي

ارسال 296 اثر به جشنواره خدمت رضوی


دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران از ارسال 296 اثر به جشنواره خدمت رضوی خبر داد و گفت: طرح ها، ایده ها و کارهای خلاقانه خادمیاران شامل 169 اثر در بخش ایده ها و 127 اثر در بخش فعالیت ها ارسال شده که در مراحل استانی و کشوری ارزیابی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، علیرضا جانه دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران در نخستین همایش مسؤولان کانون های خدمت رضوی استان تهران که شامگاه جمعه در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد، اظهار کرد: کانون های 20 گانه خدمت رضوی در 22 منطقه و 15 شهرستان استان تهران، ماموریت های مختلف باتوجه به تخصص خادمیاران اجرا می کنند و در این همایش برنامه های سال 1401 به مسوولین کانون ها ابلاغ شد.

وی گفت: خادم امام رضا علیه السلام در رفتار شخصی و اجتماعی باید الگو باشد و برمبنای منابع متعدد معیارهای خادمیار، آموزش های اخلاقی و معنوی درنظر گرفته شده است.

  دبیر کانون های خدمت رضوی استان تهران با اشاره به راه اندازی صدای آستان جهت رسیدگی به امورات مخدومین افزود: نیازهای مردم که طی تماس های تلفنی با صدای آستان برقرار می شود به مناطق و شهرستان های مرتبط ارجاع شده و روند اجرای آن توسط رابط کانون ها اطلاع داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 296 اثر به جشنواره خدمت رضوی

ارسال 296 اثر به جشنواره خدمت رضوی