مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:522022-04-16ورزشي

حضور 8 ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل


رییس هیات ناشنوایان کرمانشاه از حضور 8 ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل خبر داد.

- اظهار کرد: مسابقات بیست و چهارمین دوره المپیک 2022 ورزش های ناشنوایان طی اردیبهشت ماه سال جاری در برزیل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به کاروان اعزامی ورزشکاران ایران به مسابقات المپیک 2022 برزیل، افزود: تیم ملی ایران کاروانی 75 نفر از ورزشکاران خود را در قالب هشت رشته ورزشی برای حضور در این مسابقات راهی برزیل خواهد کرد.

رییس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه تصریح کرد: از مجموع 75 ورزشکار اعزامی به مسابقات المپیک 2022 برزیل تعداد هشت ورزشکار کرمانشاهی شامل 2 کشتی گیر، یک تکواندو کار، 2 کاراته کار، 2 جودو کار و یک فوتبالیست در این مسابقات حضور خواهند داشت.

دارابی با بیان اینکه ورزشکاران در حال حاضر در اردوهای آمادگی نیم ملی به سر می برند، خاطرنشان کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی المپیک از سال گذشته آغاز شده و تا اردیبهشت ماه و زمان برگزاری مسابقات در برزیل ادامه داشته و در حال حاضر نیز هر هشت ورزشکار کرمانشاهی در اردوهای آماده سازی به سر می برند.

وی با آرزوی موفقیت برای ورزشکاران اعزامی، تاکید کرد: در هفته گذشته ششمین مرحله اردو تیم ملی کشتی آزاد در کرمانشاه به پایان رسید که با نظر سرمربی و اعضای تیم ملی کشتی بهترین اردوی آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 8 ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل

حضور 8 ورزشکار کرمانشاهی در المپیک ناشنوایان 2022 برزیل