مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 07:422022-04-16سياسي

سد تاج امیر ظرف چند ماه آینده تکمیل خواهد شد


نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس گفت: سد تاج امیر ظرف چند ماه آینده تکمیل خواهد شد.

- دکتر یحیی ابراهیمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس اسناد بالادستی و سند آمایش سرزمین مهمترین راه توسعه لرستان در زمینه حوزه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه پایه و اساس کشاورزی در گرو تامین آب است، بیان کرد: متاسفانه به علت اینکه در لرستان سد درست و حسابی نداریم، متاسفانه در ترسالی و خشکسالی های شاهد خسارات ناشی از آن هستیم.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه سال گذشته بین شش تا هفت هزار میلیارد تومان شاهد خسارات کشاورزی در خصوص خشکسالی در استان بودیم.

ابراهیمی بیان کرد: امسال نیز چنانچه شاهد روند خشکسالی در استان باشیم وضعیت بهتر از سال قبل را نخواهیم داشت و بر این اساس تاکید بر این است که پیگیر ساخت سدهای در دست اقدام ضروری است.

وی اظهار کرد: در استان شاهدیم برخی سدها ساخته شده اما شبکه های پایین دست آن ها احداث نشده است که این مهم در مصوبات سفر هیات دولت به لرستان آمده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در شهرستان دلفان سد تاج امیر را داریم که بین 70 تا 80 درصد کار انجام شده و و برای این پروژه 100 میلیارد تومان در مصوبه سفر رییس جمهوری به لرستان مصوب شده است و تلاشمان این است که ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد تاج امیر ظرف چند ماه آینده تکمیل خواهد شد

سد تاج امیر ظرف چند ماه آینده تکمیل خواهد شد