مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 فروردین 1401 ساعت 04:222022-04-16ورزشي

رضا وطنخواه، گذشته ها و رازهای سر به مهر/ فاکتی از شاهین تا دانشگاه شریف


فوتبال را از زمین خاکی های خیابون شاپور در منطقه راه آهن تهران شروع کرد، به شاهین و پرسپولیس رفت و سر از میز استادی دانشگاه صنعتی شریف درآورد.

- رضا وطنخواه، گذشته ها و رازهای سر به مهر/ "فاکتی" از شاهین تا دانشگاه شریف فوتبال را از زمین خاکی های خیابون شاپور در منطقه راه آهن تهران شروع کرد، به شاهین و پرسپولیس رفت و سر از میز استادی دانشگاه صنعتی شریف درآورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نام رضا وطنخواه با نام مرحوم پرویز دهداری عجین شده است؛ مردی که در سال های مربیگری دهداری در تیم ملی، دست راست او بود و به گواه برخی از بازیکنان، ردپای او در ماجرای استعفای دسته جمعی بازیکنان ایران هم دیده می شود اما او هیچ گاه درباره وقایع آن دوره سخن نگفته و همچنان به قول خود پایبند است.

در جوانی به علت عملکرد خوب و مستحکمش در خط دفاعی، به تاسی از بازیکن تیم ملی ایتالیا و اینتر میلان، لقب فاکتی را از هواداران پرسپولیس گرفته بود.

با اتمام دوران فوتبالش، مربیگری را کنار دست دهداری شروع کرد و حالا در گوشه ای آرام و به دور از هیاهو، دوران بازنشستگی خود را طی می کند.

رضا وطنخواه متولد 20 بهمن 1325 است و در 76 سالگی خاطرات و اتفاقات کوچک و درشت دوران فوتبالش را زیر و رو می کند و در آخر می گوید از زندگی اش راضی است و حسرت هیچ چیزی را نمی خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رضا وطنخواه، گذشته ها و رازهای سر به مهر/ فاکتی از شاهین تا دانشگاه شریف

رضا وطنخواه، گذشته ها و رازهای سر به مهر/ فاکتی از شاهین تا دانشگاه شریف