مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 16:072022-04-15سياسي

توزیع بیش از 4هزار و 700 پرس غذای گرم در چهارمحال و بختیاری


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از چهار هزار و 700 پرش غذای گرم در بین نیازمندان استان خبر داد.

- شهرکرد- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری از توزیع بیش از چهار هزار و 700 پرش غذای گرم در بین نیازمندان استان خبر داد.

جاسم محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح اطعام مهدوی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در حال حاضر 50 آشپزخانه به منظور پخت غذای گرم در استان فعال شده است که در آینده نزدیک به 55 آشپزخانه افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از چهار هزار و 700 پرس غذای گرم طبخ و در بین نیازمندان توزیع شده است، تصریح کرد: دو میلیارد و 310 میلیون ریال به منظور پخت و توزیع این غذاها هزینه شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری به توزیع 590 افطاری ساده در استان اشاره کرد و افزود: بیش از دو هزار و 570 بسته معیشتی با اعتباری بیش از 10 میلیارد ریال از ابتدای ماه مبارک رمضان در استان تهیه و توزیع شده است.

محمدی با بیان اینکه این اقدامات با کمک های مردمی، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سپاه پاسداران انجام می شود، تصریح کرد: مراحل پخت، بسته بندی و توزیع غذای گرم، بسته معیشتی و افطاری ساده ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 4هزار و 700 پرس غذای گرم در چهارمحال و بختیاری

توزیع بیش از 4هزار و 700 پرس غذای گرم در چهارمحال و بختیاری