مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 15:372022-04-15بين الملل

سرقت 600 میلیون دلار ارزدیجیتال از شرکت آمریکایی توسط هکرهای کره شمالی


وزارت خزانه داری ایالات متحده روز گذشته –پنج شنبه- «گروه لازاروس» و دامنه گسترده ای از هکرهایی که به باور مقام های آمریکایی برای کره شمالی کار می کنند را تحت تحریم قرار داد.

- وزارت خزانه داری ایالات متحده روز گذشته –پنج شنبه- گروه لازاروس و دامنه گسترده ای از هکرهایی که به باور مقام های آمریکایی برای کره شمالی کار می کنند را تحت تحریم قرار داد.

پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، هکرهای مرتبط با کره شمالی را مسئول سرقت 600 میلیون دلار اتریوم از شرکتی آمریکایی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا به نقل از سی ان ان، پلیس فدرال آمریکا (اف بی آی)، اعلام کرد که هکرهای مرتبط با دولت کره شمالی، بیش از 600 میلیون دلار ارز دیجیتال از یک شرکت بازی های ویدئویی به سرقت بردند.

در بخشی از بیانیه اف بی آی در این رابطه آمده است: بر اساس نتایج تحقیقات ما، دو گروه هکری مرتبط با دولت کره شمالی به نام های گروه لازاروس و ای پی تی 38 عاملان اصلی سرقت 620 میلیون دلار اتریوم، که در 29 مارس گزارش شده بود، هستند.

وزارت خزانه داری ایالات متحده روز گذشته پنج شنبه- گروه لازاروس و دامنه گسترده ای از هکرهایی که به باور مقام های آمریکایی برای کره شمالی کار می کنند را تحت تحریم قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت 600 میلیون دلار ارزدیجیتال از شرکت آمریکایی توسط هکرهای کره شمالی

سرقت 600 میلیون دلار ارزدیجیتال از شرکت آمریکایی توسط هکرهای کره شمالی