مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-15سياسي

مسوولان برای قشر ضعیف جامعه چاره اندیشی کنند


قشر ضعیف و نیازمند جامعه بیش از هر زمانی زیر فشار اقتصادی هستند لذا مسوولان باید با برنامه ریزی مناسب زمینه رفع مشکلات را فراهم سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج که در مسجد جامع این شهر اقامه شد اظهار کرد: امیدواریم با تلاش مسوولان در دولت کریمه شاهد رفع مشکلات و ایجاد زمینه های رونق اقتصادی در کشور باشیم.

وی با تبریک روز ارتش، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال جنگ تحمیلی در مسیر دفاع از کشور و تمامیت ارضی ایثار و از خودگذشتگی را با تمام وجود معنا کردند.

وی اضافه کرد: نقش ارتش و نیروهای مسلح در پیروزی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی در برابر دشمنان تا دندان مسلح بسیار بی بدیل بود و ملت ما با وحدت و همدلی دشمنان را شکست دادند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه ها میزان فطریه امسال هم براساس نظر شورای افتای استان را 30 هزار تومان به ازای هر نفر اعلام کرد و گفت: فدیه ماه رمضان هم براساس نظر شورای افتای استان روزی 8 هزار تومان و برای کل ماه 240 هزار تومان برای هر فرد تعیین شده است.

وی تصریح کرد: کسانی که بسیار عبادت می کنند روز به روز به خداوند نزدیک و رنگ خدایی به خود می گیرند انشاءالله در این ماه که ماه رحمت و برکت است بتوانیم به تقوای الهی دست پیدا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوولان برای قشر ضعیف جامعه چاره اندیشی کنند

مسوولان برای قشر ضعیف جامعه چاره اندیشی کنند