مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-15سياسي

انسان با چه کسانی باید هم نشین شود؟


«باتوجه به نیاز انسان برای معاشرت نکته مهم این است که برای ارتباط با دیگران باید افراد خوبی را انتخاب کرد، انسان نباید منفعل باشد و باهرکسی ارتباط برقرار کند.

- باتوجه به نیاز انسان برای معاشرت نکته مهم این است که برای ارتباط با دیگران باید افراد خوبی را انتخاب کرد، انسان نباید منفعل باشد و باهرکسی ارتباط برقرار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در دعای روز سیزدهم ماه مبارک رمضان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی فِیهِ مِنَ الدَّنَسِ وَالْأَقْذَارِ وَ صَبِّرْنِی فِیهِ عَلَی کَائِنَاتِ الْأَقْدَارِ وَوَفِّقْنِی فِیهِ لِلتُّقَی وَصُحْبَهِ الْأَبْرَارِ بِعَوْنِکَ یا قُرَّهَ عَینِ الْمَسَاکِین ای خدا در این روز مرا از پلیدی و کثافات پاک ساز و بر حوادث خیر و شر قضا و قدر صبر و تحمل عطا کن و بر تقوی و پرهیزکاری و مصاحبت نیکوکاران موفق دار به یاری خودت ای مایه شادی و اطمینان خاطر مسکینان.

حجت الاسلام والمسلمین مجید سینایی استاد حوزه در شرح کلمه الْأَبْرَارِ در این دعا می گوید: کلمه بر به معنی نیکی و ابرار به معنای نیکوکاران است، یعنی کسانی که نیکی و از دیگران دستگیری می کنند و مشکلات مردم راحل می کنند.

به گفته وی ابرار چه به معنای نیکوکاران و چه معنی تفسیری که در قرآن آمده است هردو بر اهمیت هم نشینی با خوبان تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسان با چه کسانی باید هم نشین شود؟

انسان با چه کسانی باید هم نشین شود؟