مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 فروردین 1401 ساعت 08:022022-04-15سياسي

ضرورت هوشیاری در برابرفتنه ایجاد شده برای مردم ایران و افغانستان


باید در مقابل فتنه ای که دشمنان اسلام این روزها برای ملت ایران و افغانستان برپا کرده اند هوشیار باشیم و وحدت خود را حفظ کنیم.

- ، مراسم افطاری وحدت، شامگاه پنجشنبه با حضور خانواده های شهدای ایرانی و افغانستانی در جوار مزار شهدای مدافع حرم در قطعه 31 بهشت معصومه (س) قم برگزار شد.

حسین کاجی از راویان دفاع مقدس در این مراسم اظهار داشت: شهدا گره گشایی می کنند و حاجت می دهند و قدرت زیادی دارند که باید از آنان در زندگی خود استمداد بطلبیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: شهدای مدافع حرم پشتیبان ملت های ایران و افغانستان هستند و باید بدانیم که مزار شهدای مدافع حرم قدمگاه امام زمان (عج) و حضرات معصومین (ع) است.

وی بیان داشت: فتنه ای که دشمنان اسلام این روزها برای ملت ایران و افغانستان برپا کرده اند به مدد شهدا نقش بر آب می شود و ما باید نسبت به اینگونه حوادث هوشیار باشیم و وحدت خود را در این شرایط حفظ کنیم و به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می شود توجه نکنیم.

کاجی با اشاره به کرامات شهیدان افزود: شهدا هیچکس را دست خالی بر نمی گردانند و کسانی که در این مراسم حضور یافتند مورد توجه شهیدان قرار خواهند گرفت و ما نباید از شهدا کم بخواهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت هوشیاری در برابرفتنه ایجاد شده برای مردم ایران و افغانستان

ضرورت هوشیاری در برابرفتنه ایجاد شده برای مردم ایران و افغانستان