مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 21:472022-04-14سياسي

پیشگیری از هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی است


در هر جایگاه و مسئولیتی که هستیم باید وظیفه و تکلیف شرعی خود را انجام داده و با قبح شکنی و هنجارشکنی روزه خواری برخورد کنیم.

- محمد قاسمی در اولین نشست کمیته جرایم خاص استان قزوین، که با محوریت پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملأ عام در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: اولویت در تمامی امور باید اقدامات پیشگیرانه و اثرگذار فرهنگی باشد، اما در مواردی مانند تظاهر به روزه خواری وقتی کار فرهنگی اثرگذاری لازم را ندارد، قطعاً باید با اقدامات سلبی و برخوردی امر پیشگیری محقق شده و هنجارشکنان هدایت و ارشاد شوند.

وی افزود: بدون شک دستگاه قضایی در حوزه پیشگیری و مقابله با روزه خواری وظایفی برعهده دارد و قطعاً در این راستا از فعالیت آمران به معروف و ناهیان از منکر در چارچوب قانون حمایت می کند و از ضمانت های قانونی در این زمینه بهرمند خواهند شد.

این مقام قضایی استان در ادامه ضمن قدردانی از اقدامات دستگاه ها در این زمینه، بیان داشت: متأسفانه در پیشگیری و مقابله با بسیاری از جرایم و آسیب ها به صورت جزیره ای و پراکنده عمل می شود و اگر وظایف و اقدامات دستگاه های متولی معطوف و متمرکز نشود، شاهد اثرگذاری لازم نخواهیم بود و گاهاً نتیجه عکس دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی است

پیشگیری از هنجارشکنی در ماه مبارک رمضان یک وظیفه شرعی است