مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:222022-04-14سياسي

184 زندانی پابند الکترونیک دارند/کاهش جمعیت کیفری در زنجان


برای 184 زندانی در زنجان از پابند الکترونیک استفاده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، در بازدید از پیش اعلام نشده از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان از اجرای طرح پابند الکترونیکی در استان خبر داد و اظهار کرد: در استان 184 زندانی با نصب پایبند الکترونیکی در محدوده مشخص مدت حبس خود را می گذارنند و سیاست حبس زدایی از برنامه های مهم دستگاه قضایی است و دستگاه قضایی تمام تلاش خود را بر کاهش جمعیت کیفری زندانیان انجام خواهد داد.

رییس شورای قضایی استان زنجان افزود: برابر ماده (62 ق.

م.

ا)، با تشخیص و تصمیم دادگاه، همچنین در صورت رضایت محکوم، اجرای حکم حبس خانگی در محدوده مکانی مشخص، با استفاده از پابند الکترونیکی مذکور و تجهیزات مرتبطِ آن، ممکن می شود.

وی افزود: سیاست حبس زدایی از برنامه های مهم دستگاه قضایی است و در استان 184 زندانی با نصب پایبند الکترونیکی در محدوده مشخص  مدت حبس خود را می گذارنند و دستگاه قضایی تمام تلاش خود را بر کاهش جمعیت کیفری زندانیان انجام خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان در تشریح  فواید استفاده از طرح پابندهای الکترونیکی خاطرنشان کرد: با نصب پابند بر پای زندانیان، آنها می توانند زندگی عادی داشته باشند و در صورت خروج زندانی از محدوده تعریف شده بلافاصله تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

184 زندانی پابند الکترونیک دارند/کاهش جمعیت کیفری در زنجان

184 زندانی پابند الکترونیک دارند/کاهش جمعیت کیفری در زنجان