مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 18:072022-04-14اقتصادي

کمبود شرکت های حمل ونقل بین المللی در استان همدان


استاندار همدان با اشاره به کمبود شرکت های حمل و نقل بین المللی در استان همدان از آن به عنوان عوامل نارضایتی فعالان اقتصادی استان نام برد.

  - ، علیرضا قاسمی فرزاد پنجشنبه در چهل و یکمین جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، گفت: فعالان اقتصادی در مسیر صادرات محصولات استان با مشکلاتی در حوزه گمرک و حمل و نقل مواجه هستند که دستورات لازم برای گره گشایی از این مسائل را صادر کردیم.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از محصولات استان از سایر گمرکات کشور صادر می شود و جز عملکرد استان محسوب نمی شود، این موضوع ریشه یابی و نواقص آن شناسایی و به دستگاه های متولی نیز تاکید می شود.

استاندار همدان با بیان اینکه برخی از بازرگانان استان از تشریفات گمرکی گلایه مند اند، اظهار کرد: ارزش گذاری کالاهای صادراتی باید طبق اظهارات و فاکتورهای ارائه شده صادرکنندگان صورت گیرد تا تعرفه گمرکی واقعی و قابل قبول برای بازرگانان باشد.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: کمبود شرکت های حمل و نقل بین المللی از دیگر عوامل نارضایتی فعالان اقتصادی است.

این مسئول با تصریح بر اینکه باید امکانات و تجهیزات شرکت هایی که در حوزه حمل و نقل در استان فعالیت دارند، تقویت شوود تا بتوانند پاسخگوی نیاز صادرات استان باشند، اظهار کرد: گمرک استان مبنای تعیین ماهیت برخی از کالاهای صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود شرکت های حمل ونقل بین المللی در استان همدان

کمبود شرکت های حمل ونقل بین المللی در استان همدان