مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-14سياسي

از پنانسیل پرنسل شهرداری دوگنبدان برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد


با وجود ظرفیت ها و پتانسیل های خوب پرسنل شهرداری می توان با تعامل و همکاری ضعف ها را به فرصت تبدیل و مشکلات را برطرف کرد.

-  رضا قشقایی در گلزار شهدای این شهرستان در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اولین روز کاری خود را با میثاق و عهد بستن با شهدا آغاز کردم تا همیشه اخلاص و جانفشانی شهدا را سر لوحه کار خود قرار داده و رسالت خطیر خود را به خوبی انجام دهم.

وی بیان کرد: اگر توفیق خدمت گذاری، امروز در نظام جمهوری اسلامی ایران نصیب ما شده همه از برکت وجود شهدا و از جان گذشتگی آنهاست.

شهردار دوگنبدان با اشاره به اینکه در تمام کارها شهدا را الگوی خود قرار دهیم، تصریح کرد: توفیقی حاصل شد که بتوانبم از ظرفیت فرزندان شاهد شاغل در شهرداری استفاده کنیم.

قشقایی عنوان کرد: با همراهی فرزندان شهدا در شهرداری دوگنبدان می توانیم خدمات خوبی را به نظام جمهوری اسلامی،رهبری و مردم گچساران ارائه کنیم.

وی گفت: با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های خوب پرسنل شهرداری می توان با تعامل و همکاری ضعف ها را به فرصت تبدیل و مشکلات را برطرف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس رضا قشقایی شهردار دوگنبدان در اولین روز کاری خود به همراه اعضای شورای شهر اسلامی دوگنبدان و فرزندان شهدا شاغل در شهرداری این شهرستان با ادای احترام به مقام شامخ شهدا و امام جمعه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از پنانسیل پرنسل شهرداری دوگنبدان برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد

از پنانسیل پرنسل شهرداری دوگنبدان برای حل مشکلات استفاده خواهیم کرد