مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:572022-04-14سياسي

استفاده از پابند الکترونیک برای 184 زندانی زندان های زنجان


184 زندانی با نصب پابند الکترونیکی در محدوده مشخص، مدت حبس خود را در استان زنجان می گذرانند.

- ، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی به همراه دادستان مرکز استان و معاون قضایی در بازدید از پیش اعلام نشده از مرکز مراقبت الکترونیکی زندانیان از اجرای طرح پابند الکترونیکی در استان خبر داد و افزود: برابر ماده 62 ق.

م.

ا، با تشخیص و تصمیم دادگاه، همچنین در صورت رضایت محکوم، اجرای حکم حبس خانگی در محدوده مکانی مشخص با استفاده از پابند الکترونیکی مذکور و تجهیزات مرتبط آن، ممکن می‎ شود.

وی تصریح کرد: سیاست حبس زدایی از برنامه های مهم دستگاه قضایی است و در استان 184 زندانی با نصب پابند الکترونیکی در محدوده مشخص، مدت حبس خود را می گذرانند و دستگاه قضایی تلاش خود را بر کاهش جمعیت کیفری زندانیان انجام خواهد داد.

رییس کل دادگستری استان زنجان در تشریح فواید استفاده از طرح پابندهای الکترونیکی، اظهار کرد: با نصب پابند بر پای زندانیان، آن ها می توانند زندگی عادی داشته باشند و در صورت خروج زندانی از محدوده تعریف شده بلافاصله توسط عوامل مراقبتی اخطارهای لازم داده می شود.

نیارکی خاطرنشان کرد: از ویژگی های اجرای طرح پابند الکترونیکی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و صرفه جویی در هزینه است؛ چراکه ماندن افراد در زندان مشکلات خاص خود را دارد و این طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از پابند الکترونیک برای 184 زندانی زندان های زنجان

استفاده از پابند الکترونیک برای 184 زندانی زندان های زنجان