مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 16:422022-04-14اجتماعي

ممنوعیت فعالیت اغذیه فروشی ها در حد فاصل بین سحر تا افطار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی که دارای عذر شرعی هستند می بایست از تظاهر به روزه خواری در ملأ عام خودداری کنند، - رییس پلیس تهران بزرگ از ممنوعیت فعالیت اغذیه فروشی ها در حد فاصل بین سحر تا افطار خبر داد و گفت: همه اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین رحیمی با تاکید بر اینکه رعایت حرمت ماه مبارک رمضان بر همه افراد لازم است و حتی کسانی که دارای عذر شرعی هستند می بایست از تظاهر به روزه خواری در ملأ عام خودداری کنند، گفت: همه اغذیه فروشی ها موظف به رعایت ضوابط ابلاغی هستند؛ از این رو فعالیت واحد های اغذیه فروشی در حد فاصل بین سحر تا افطار ممنوع است.

رییس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: در پایانه های مسافربری که محل تردد مسافران است، صرفاً ارائه غذای سرد آن هم باید با رعایت ضوابط ابلاغی و شئونات ماه رمضان ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه همه رده های انتظامی و ترافیکی در راستای رعایت شأن و حرمت ماه رمضان وظایف ابلاغی خود را انجام خواهند داد، گفت: همه باید خود را موظف به رعایت حرمت ماه رمضان بدانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت فعالیت اغذیه فروشی ها در حد فاصل بین سحر تا افطار

ممنوعیت فعالیت اغذیه فروشی ها در حد فاصل بین سحر تا افطار