مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-14اقتصادي

حمایت بنیاد برکت از 200 طرح اشتغال زا در خلخال


مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل از اجرای 200 طرح اشتغالزایی در سال جاری در شهرستان خلخال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، مهرداد اصغری ظهر امروز در نشست با فرماندار خلخال در جریان بررسی طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت استان اردبیل در خلخال اظهار کرد: در سال 1401 بیش از 200 طرح اشتغال زایی و کارگاهی در شهرستان خلخال حمایت خواهد شد.

وی افزود : در 2 سال گذشته 600 طرح با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد تومان در خلخال به بهره برداری رسیده و تسهیلات لازم توسط بانک های عامل در حمایت از جوانان و علاقه مندان به کسب و کارهای کوچک پرداخت شده است.

مجری طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان اردبیل با اشاره به اینکه در استان بیش از 2000 طرح در حوزه اشتغال زایی با اعتبار 100 میلیاردتومان انجام شده، گفت: بنیاد برکت با هدف تسهیل در اشتغال، رونق کسب و کار برای جوانان و حمایت سرمایه ای از جوانان فاقد سرمایه، برای شروع فعالیت های اقتصادی و اشتغال زایی در میدان بوده و امسال نیز با رونق هرچه بیشتر، این بنیاد به حرکت اشتغال زایی خود در شهرستان خلخال ادامه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت بنیاد برکت از 200 طرح اشتغال زا در خلخال

حمایت بنیاد برکت از 200 طرح اشتغال زا در خلخال