مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-14سياسي

ترک فعل عامدانه مدیران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست


مدیرانی که ترک فعل عامدانه در این حوزه داشته باشند، یقیناً با آنها برخورد قانونی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در اولین نشست کمیته جرائم خاص استان قزوین، که با محوریت پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه خواری در ملاء عام در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، گفت: متاسفانه مظاهر فساد و بی توجهی به احکام دینی و الهی، روز به روز بیشتر می شود و ما مسئولان نیز غفلت می کنیم و باید به تکالیف خود در این حوزه عمل کنیم.

وی افزود: تظاهر به روزه خواری به صورت علنی از سر بی تفاوتی یا تعمداً انجام می شود و اینکه به شکل علنی اتفاق می افتد ناشی از آن است که اقدامات ما موثر نبوده و همه مقصر هستیم.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه بیان کرد: متاسفانه در برخی حوزه های حساس به درستی به وظایف خود عمل نمی کنیم و کوتاهی داریم که اصلا پذیرفتنی نیست و هیچ توجیهی ندارد.

شعبانی با تاکید بر پذیرفته نبودن کوتاهی مدیران در مقابله با روزه خواری، اذعان کرد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه همگان است و قطعاً مسئولان وظیفه سنگین تری در این زمینه بر عهده دارند، چون ارزش های جامعه برای ما خط قرمز است.

  وی یادآور شد: متاسفانه در سطح جامعه، روزه خواری علناً اتفاق می افتد و قبح روزه خواری شکسته شده که نباید از کنار این موضوع بی تفاوت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترک فعل عامدانه مدیران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست

ترک فعل عامدانه مدیران به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست