مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-14سياسي

جشنواره هیئت های مذهبی در همدان برگزار شود


رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان بر تأکید بر لزوم برگزاری جشنواره هیئت های مذهبی در همدان گفت: 400 هیئت ثبت شده و 600 هیئت ثبت نشده داریم که در این جشنواره می توانیم همه آنها را در زمینه شاخص ها برای داوری وارد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در همدان، حجت الاسلام ناصر صفری افلاکی ظهر امروز در جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، با اشاره به برگزاری جشنواره شهروندان برگزیده در سال های گذشته اظهار کرد: این جشنواره باید مردم را به سمت شاخص هایی از جمله مساجد، هیئت های مذهبی و محله محوری هدایت کرد.

وی بر تشکیل دبیرخانه جشنواره برتری ها به جای جشنواره شهروندان برگزیده تاکید کرد و افزود: باید جشنواره های متعدد با عناوین مختلف به صورت خرد در سطح شهر برگزار شود.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه مساجد باید قرارگاه فرهنگی ما باشد، افزود: ضروری است سالانه رویدادی به نام فعالان مساجد برگزار شود در این برنامه بهترین خادمان، خیران، امامان جماعات و تشکل های مسجد شناسایی شده و ضمن تهیه فیلم و پخش رسانه ملی، از آنها تجلیل شود.

وی تأکید کرد: در حال حاضر 400 هیئت در همدان به ثبت رسیده و 600 هیئت نیز ثبت نشده است که در جشنواره هیئت های مذهبی می توانیم همه اینها را در زمینه شاخص ها برای داوری وارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره هیئت های مذهبی در همدان برگزار شود

جشنواره هیئت های مذهبی در همدان برگزار شود