مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:572022-04-14اقتصادي

طرح نظارتی مبارزه با قاچاق لوازم یدکی در استان سمنان اجرا می شود


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه کالاهایی که فاقد شناسه رهگیری قاچاق محسوب می شوند، گفت: طرح نظارتی مبارزه با قاچاق لوازم یدکی در استان اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل صبح پنج شنبه در حاشیه بازدید از واحدهای تأمین و توزیع کننده لوازم یدکی شهر سمنان ضمن بیان اینکه اجرای طرح نظارتی مبارزه با لوازم یدکی قاچاق و غیر مجاز در دستور کار است، ابراز داشت: این اقدام طبق آیین نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز اجرایی می شود.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور دستگاه هایی نظیر سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، و برخی از اعضای کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان نیز مشارکت دارند رییس سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه شناسه رهگیری گروه کالایی لوازم یدکی خودرو باید درج شده باشد، ابراز داشت: خرید، فروش، نگه داری و انبارش کالاهای مشمول فاقد شناسه مصداق قاچاق محسوب می شوند و صاحبان کالا نسبت به دریافت کد رهگیری باید اقدام کنند.

تشنه دل بابیان اینکه اصالت کالاهای رهگیری شده باید تأیید شود، تصریح کرد: در صورت عدم مبارت به این اقدام به موجب قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضبط و برای سیر قانونی تشکیل پرونده و به مراجع قضایی ارجاع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نظارتی مبارزه با قاچاق لوازم یدکی در استان سمنان اجرا می شود

طرح نظارتی مبارزه با قاچاق لوازم یدکی در استان سمنان اجرا می شود