مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:222022-04-14اقتصادي

برخی دستگاه های استان سمنان از معافیت و مشوق های دانش بنیان ها تمکین نمی کنند


ظرفیت های خوب قانونی برای حمایت از فعالیت دانش بنیان ها در استان ایجاد شده اما بعضاً باعدم تمکین برخی دستگاه ها برای مشوق و معافیت ها روبرو هستیم.

- ، با بیان اینکه تحقق شعار سال یعنی تولید دانش بنیان و اشتغال زا در صدر برنامه ها و اولویت های ما در استان سمنان و شهرستان شاهرود قرار خواهد داشت، تاکید کرد: تولید و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و نوآور و اشتغال آفرینی آنها می تواند به ما تحقق رشد 8.

6 درصدی که برای استان در سال جاری پیش بینی شده، کمک شایانی کند.

وی با بیان اینکه دیگر تاکید ما بر دانش بنیان ها مقوله افزایش بهره وری است، گفت: استفاده صحیح از منابع و اشتغال پایدار دو موضوع دیگری است که در قالب حمایت از دانش بنیان ها می تواند به ما در تحقق شعار سال و توسعه اقتصادی کمک کند.

تنوع شغلی بالا فرماندار شاهرود با بیان اینکه شرکت های فناور و دانش بنیان تنوع مشاغل بسیار خوبی نیز دارند، بیان کرد: دانش بنیان ها همچنین در مقوله اشتغال زایی جوانان ما در شهرستان و همچنین استان سمنان می تواند مؤثر باشد.

جلالی با بیان اینکه دانش بنیان ها در فرصت ها و تهدیداتی که ما در استان سمنان داریم، نقش بسزایی دارند، ابراز کرد: در سال های اخیر متأسفانه تهدیداتی مانند حوادث طبیعی مانند خشکسالی و سرمازدگی و موضوع آب در شهرستان شاهرود مط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی دستگاه های استان سمنان از معافیت و مشوق های دانش بنیان ها تمکین نمی کنند

برخی دستگاه های استان سمنان از معافیت و مشوق های دانش بنیان ها تمکین نمی کنند