مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 09:172022-04-14سياسي

هنوز اتفاق دندان گیری رخ نداده


یک کارگردان تئاتر و از برگزیدگان هفته هنر انقلاب اسلامی درباره وضعیت هنر انقلابی گفت: به نظر می رسد در عرصه هنرمند انقلابی دچار فقر هستیم، هنرمند دلسوز باید تربیت شود و رشد کند چون با وجود فعالیت های ارزشمند انجام شده، - یک کارگردان تئاتر و از برگزیدگان هفته هنر انقلاب اسلامی درباره وضعیت هنر انقلابی گفت: به نظر می رسد در عرصه هنرمند انقلابی دچار فقر هستیم، هنرمند دلسوز باید تربیت شود و رشد کند چون با وجود فعالیت های ارزشمند انجام شده، آن اتفاق دندان گیر ظاهرا هنوز رخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اسماعیلی در پاسخ به اینکه آیا هنر انقلاب اسلامی تا به امروز توانسته براساس شعارها و ارزش های ترسیم شده قدم بردارد، بیان کرد: از آغاز پدیده انقلاب اسلامی تا امروز هنرانقلابی در عرصه های مختلف رخ نشان داده است اما معتقدم هنوز باید منتظر اتفاقات ویژه و چشم چشم گیر باشیم و البته نگران که آیا این اتفاقات انجام می شود یا خیر.

نمی توان فعالیت های ارزشمندی که در این سال ها انجام شده را نادیده گرفت اما با وجود همت مسئولان و بودجه کافی، آن اتفاق دندان گیر ظاهرا هنوز رخ نداده است.

البته باید بر اساس آمار صحبت کرد و من هم تا حدودی از آمار باخبرم و به همین دلیل باید تامل بیشتری بر این حوزه مغفول مانده داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز اتفاق دندان گیری رخ نداده

هنوز اتفاق دندان گیری رخ نداده