مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:572022-04-14اقتصادي

کیفیت پایین نان در دماوند/ اولویت بازرسان تامین آرد با کیفیت باشد


فرماندار دماوند با اشاره به کیفیت پایین نان در شهرستان بر لزوم تداوم بازرسی ها تاکید کرد و گفت: اولویت بازرسان تامین آرد باکیفیت و ارائه سیاسیت های تشویقی باشد.

- ، رضا طاهرخانی صبح پنج شنبه در نشست کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان دماوند اظهار داشت: در راستای گلایه مندی مردم دماوند با موضوع کیفیت نان در سطح شهرستان، جهت بهبود کیفیت و پیشگیری از هر نوع تخلف در این حوزه، بازرسی و نظارت از نانوایی ها به صورت دو شیفت و مستمر استمرار خواهد یافت.

طاهر خانی افزود: اولویت سیاست های تیم های بازرسی در خصوص این موضوع حل مشکلات صنفی نانوایان نظیر تأمین به موقع و به اندازه ی آرد دولتی باکیفیت، و همچنین سیاست های تشویقی برای نانوایی هایی که خدمات با کیفیت ارائه می کنند در نظر گرفته شود؛ که این مهم خود باعث پیشگیری از تخلف های صنفی و قانونی ایشان خواهد شد.

فرماندار دماوند عنوان داشت: تیم های بازرسی باید نسبت به کنترل و نظارت بر نانوایی ها ورود مستقیم داشته و با هرگونه تخلفاتی اعم از گران فروشی، کیفیت پایین نان و کم فروشی برخورد نمایند و این نظارت ها در جهت ساماندهی حوزه آرد و نان در شهرستان دماوند با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی بیان داشت: مردم انتظار دارند تا نان با کیفیتی نیز دریافت کنند و بازرسی از واحدهای صنفی وقتی مؤثر خواهد بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیفیت پایین نان در دماوند/ اولویت بازرسان تامین آرد با کیفیت باشد

کیفیت پایین نان در دماوند/ اولویت بازرسان تامین آرد با کیفیت باشد