مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 08:422022-04-14سياسي

کار شیطان القاء یاس و ترویج نا امیدی در بین مردم است


نماینده ولی فقیه در استان قزوین با بیان اینکه مهم ترین شاخصه مؤمن، امیدوار کردن انسان ها نسبت به رحمت خداوند است، گفت: کار شیطان مأیوس کردن انسان ها است.

- آیت الله عبدالکریم عابدینی در جمع طلاب حوزه علمیه خواهران، اظهار کرد: از خدای متعال در این ماه که ماه خیر، رحمت، تقوا و برکت است، انس با قرآن را طلب می کنیم.

وی ادامه داد: در اصول کافی از امام صادق (ع) به نقل از امیرالمؤمنین (ع) آمده است آیا می خواهید به شما خبر بدهم فقیه حقیقی چه کسی است؟ فقیه حقیقی کسی است که مردم را از رحمت خدا مأیوس نکند.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: نخستین چیزی که خدا از بنده خود می خواهد این است که رسانه رحمت خدا باشد و رحمت خدا را در دل ها جاری کند، بنابراین مهم ترین شاخصه برای یک مؤمن این است که دیگران را نسبت به رحمت خدا امیدوار کند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: کار شیطان مأیوس کردن انسان ها است، خداوند در قرآن آورده است که شیطان می گوید شما هیچ چیزی ندارید، و این یأس را به دل انسان القا می کند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون رهبر ما می آید به مردم می گوید ما همه چیز داریم، سرمایه داریم، دانشمند داریم، منابع داریم، مردم مؤمن داریم، وحدت و انسجام داریم، اما قبل از انقلاب مستکبرانی که در کشور ما حضور داشتند مردم را تحقیر می کردند، این ها رفتارها شیط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار شیطان القاء یاس و ترویج نا امیدی در بین مردم است

کار شیطان القاء یاس و ترویج نا امیدی در بین مردم است