مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 فروردین 1401 ساعت 07:272022-04-14سياسي

جریان وهابیت با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می کشد


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، با اشاره به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی گفت: امروز جریان وهابیت در جای جای کشورهای اسلامی با دلارهای انگلیسی و سعودی، - حجت الاسلام جواد نیک بین نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در واکنش به حادثه تروریستی اخیر در حرم مطهر رضوی و با اشاره به عوامل پشت صحنه این قبیل اتفاقات، اظهار داشت: جریان تکفیری در سراسر دنیا به دنبال مقابله با اصل اسلام است و در همین پازل، سنی وهابی و شیعه انگلیسی هر دو تیغه یک قیچی هستند که می خواهند ریشه اسلام را بزنند.

وی افزود: این شجره خبیثه توسط انگلیسی ها بنا نهاده شده و هدفش مبارزه با اصل اسلام است و امروز هم جریان وهابیت در جای جای کشورهای اسلامی با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می کشند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شهادت این دو روحانی جهادگر نیز در راستای همان نقشه و در امتداد دشمنی های جریان تکفیری با اصل اسلام است که ریشه آن را می توان در نقشه های انگلیس، آمریکا و رژیم صهیونیستی جست وجو کرد.

حجت الاسلام نیک بین تأکید کرد: این جنایات نه تنها باعث تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی نمی شود بلکه باعث تقویت و استحکام و بنای با عظمت خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان وهابیت با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می کشد

جریان وهابیت با دلارهای انگلیسی و سعودی، علیه شیعه و سنی نقشه می کشد