مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-13سياسي

محصول جدید هپکو رونمایی شد +تصاویر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، عصر امروز طی مراسمی با حضور مدیرعامل هپکو، استاندار مرکزی، نماینده مردم اراک در مجلس، کارگران هپکو و برخی مسوولین از محصول جدید هپکو رونمایی شد.

استاندار استان مرکزی در این مراسم با اشاره به روندهای موثر در پیشرفت در آینده گفت: سه مولفه وزن گذشته، فشار حال و کشش آینده مولفه های اصلی در پیشرفت است که نوع نگاه به هرکدام از آنها و اینکه چه سهمیه از نگاشت به سمت جلو داشته باشد موقعیت ما را در مسیر پیشرفت تعیین می کند.

فرزاد مخلص الائمه با بیان اینکه شرکت هپکو سه دوره زمانی را در عمر فعالیت خود داشته است اظهار کرد: دوره اول از اوایل سال 54 شروع شده و تا زمان دفاع مقدس و بعد از آن نیز دوره شکوفایی اول هپکو بود که در آن هنگام به دلایل ماموریتی که داشتم از نزدیک با این شرکت و توانمندی های آن آشنا بودم.

  وی افزود: دوره زمین گیری هپکو نیز در سال های گذشته بود که با خیانت، فساد، رانت و نفوذ آسیب دید و زمین خورد و متاسفانه هزینه زیادی به مجموع صنعت کشور در بخش های مختلف و هم ضربه بزرگی به نظام مدیریتی کشور وارد کرد.

استاندار استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه با حمایت مدیران کاربلد، تلاش کارگران و کارکنان شرکت و کسانی که بیرون از بدنه هپکو این مجموعه را در این سال ها همراهی کردند و در سه قوه نیز دلسوزانی کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصول جدید هپکو رونمایی شد +تصاویر

محصول جدید هپکو رونمایی شد +تصاویر