مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:122022-04-13سياسي

آمادگی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید دانش بنیان و رفع بیکاری


رییس دانشگاه یاسوج از آمادگی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید دانش بنیان و رفع بیکاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، بهادر کرمی در جمع اعضای هیئت علمی دانشگاه یاسوج با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: از صمیم قلب اعتماد داریم استاندار فردی مردمی و بی ادعا است که صداقت در گفتار و کلام دارد.

رییس دانشگاه یاسوج در ادامه گفت: امیدواریم فرمایش رهبری معظم در نوروز امسال سرانجامی برای حضور دانشگاهیان در عرصه کمک به تولید دانش بنیان استان شود.

این مسئول دانشگاهی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: ما سربازان علمی ولایت هستیم دانشگاهیان بازوی توانمند نظام و رهبری برای غلبه بر کمبودها و مشکلات بر سر راه تولید هستند.

وی گفت: دانشمندان ما نشان دادند هر کجا دانشگاه پایه کار آمده است موفق بوده ایم اگر موشکهای نقطه زن ما دهید عمل می کنند به دلیل اعتماد به دانشگاهیان و دانشمندان بوده است در حالی که در سال 56 هیچ چیزی نداشتیم اما اکنون به عنوان یک قدرت منطقه ای قدرت خود را به رخ استکبار کشاندیم.

وی خاطرنشان کرد:  اگر امکانات وجود داشته باشد و مسیرهای پژوهشی ما پشتیبانی شود دانشگاهیان کهگیلویه و بویراحمد توانایی در حوزه های مختلف را دارند و می توانند مشکلات استان را در حوزه های مختلف از جمله ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید دانش بنیان و رفع بیکاری

آمادگی دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد برای کمک به تولید دانش بنیان و رفع بیکاری