مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 18:022022-04-13اقتصادي

اختصاص 250 میلیارد برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده


مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: 250 میلیارد برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده اختصاص یافت.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: 250 میلیارد برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده اختصاص یافت.

محمد آیینی در جلسه جمع بندی بازدید از بافت تاریخی و فرسوده بروجرد که امروز 24 فروردین ماه در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: جلسات ستاد بازآفرینی در بروجرد باید هرماه یکبار برگزار شود.

وی تصریح کرد: در این راستا باید نیازمندی ها شناسایی و در ستاد بازآفرینی مطرح، تقسیم کار و مصوبات جلسات باید پیگیری شود و آنچه باعث ایجاد تحول می شود تشکیل به موقع ستاد است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه فاصله بین محلات کم برخوردار و برخوردار باید کم شود، افزود: هدف ستاد بازآفرینی شهری ایران هم افزایی و مدیریت هماهنگ همه دستگاه ها است بنابراین باید نیازمندی های واقعی مناطق هدف را شناسایی کند و پیگیر اصلاح آن ها باشد.

آیینی خاطرنشان کرد: 250 میلیارد تومان امسال برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده اختصاص یافته که این رقم بسیار اندک و ناچیز است.

وی اضافه کرد: شورای برنامه ریزی استان ها باید 30 درصد اعتبار محلات فرسوده را تأمین کند اما تاکنون حق این مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 250 میلیارد برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده

اختصاص 250 میلیارد برای خدمات دهی به سکونتگاه های غیررسمی و بافت های فرسوده