مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-13حوادث

دومین محموله بزرگ شیشه در هفته جاری توسط گمرک کشف شد


محموله بزرگ مواد مخدر که به صورت حرفه ای در کف کامیون افغانستانی جاسازی شده بود، توسط گمرک میلک سیستان و بلوچستان کشف و ضبط شد.

- به نقل از گمرک ایران، فریده زبیدی معاون حقوقی و نظارت گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد؛ در راستای اقدامات عملیاتی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و اعلام هشدار در خصوص بالا رفتن احتمال جاسازی های حرفه ای مواد مخدر با در نظر گرفتن رشد روز افزون تولید مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در افغانستان، تقویت گمرکات مرزهای شرقی در دستور کار گمرک جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

وی افزود: ظهر امروز، مأمورین گمرک میلک به کامیون کانتینربر به رانندگی تبعه افغانستانی مشکوک شده وبا شگردهای تخصصی متوجه جاسازی بسیار حرفه ای در کف کامیون و در کف کانتینر خالی می شوند و پس از آشکارسازی قسمت جاساز شده، مقدار 60 کیلو و 900 گرم ماده مخدر شیشه از این کامیون کشف می شود.

معاون حقوقی گمرک اظهار داشت: پس از هماهنگی با دادستان و تنظیم صورتجلسه کشف، مواد مخدر مکشوفه توزین و همراه با متهم و کامیون مربوطه به ضابط قضایی آن حوزه تحویل شد.

زبیدی در ادامه گفت: در سال های اخیر حجم تولید و قاچاق مواد مخدر صنعتی به ویژه شیشه در کشور افغانستان افزایش چشم گیری یافته که کشف 580 کیلوگرم شیشه در دو روز قبل در گمرک ماهیرود استان خراسان جنوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین محموله بزرگ شیشه در هفته جاری توسط گمرک کشف شد

دومین محموله بزرگ شیشه در هفته جاری توسط گمرک کشف شد