مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:522022-04-13اقتصادي

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید


مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بانک پارسیان در سال 1401، در قالب پویش مواسات هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)  با توزیع 450 بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز شد.

- مرحله نخست رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه بانک پارسیان در سال 1401، در قالب پویش مواسات هم زمان با سالروز وفات حضرت خدیجه (س)  با توزیع 450 بسته معیشتی بین نیازمندان آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانیخبرگزاری مهر ، بانک پارسیان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی خود و در قالب پویش مواسات طی چندین مرحله در سال های اخیر به مناسبت های گوناگون در تهیه و تأمین اقلام موردنیاز خانواده های نیازمند و اقشار آسیب پذیر مشارکت داشته است و امسال نیز همانند سال گذشته، 450 بسته معیشتی شامل ارزاق و اقلام ضروری هریک به ارزش ریالی بیش از بیست میلیون ریال تهیه و میان نیازمندان توزیع کرد.

سید محمدحسین هاشمی که مسئولیت تهیه و توزیع این اقلام رابین نیازمندان با همکاری مؤسسات خیریه بر عهده دارد، گفت: به تأکید مدیرعامل بانک پارسیان بر استمرار این طرح خداپسندانه، طی چند روز آینده هم زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)، 450 بسته معیشتی دیگر آماده و به دست نیازمندان خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید

بسته های معیشتی بانک پارسیان به دست نیازمندان رسید