مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:272022-04-13سياسي

قرارگاه 110 محله در راستای توانمندی محلات حاشیه نشین گلستان اجرا می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، محمدمهدی سلمانزاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح توسعه و تحول اجتماع محور محلات کم برخوردار در پنج منطقه حاشیه شهر استان گلستان با عنوان قرارگاه 110 محله و در راستای تبدیل محلات کم برخوردار و آسیب پذیر به محلات توانمند و کارامد اجرا می شود.

وی گفت: در این طرح 110 محله آسیب پذیر در سطح کشور که دارای آسیب های اجتماعی هستند به عنوان پایلوت انتخاب شده که سهم استان گلستان پنح محله حاشیه شهر است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: در این طرح از ظرفیت جوانان و نوجوانان محلات در راستای توانمند کردن محله خود در عرصه های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در چشم انداز و افق 1404 استفاده می شود.

سلمانزاده ادامه داد: در مرحله نخست ابتدا محلات پهنه بندی شده و برای هر مسوولیتی برای اجرایی شدن طرح  از نیروهای مردمی که اطلاعات و اشرافیت کامل نسبت به محله خود دارند، انتخاب می شود.

وی افزود: در این طرح خانه به خانه و محله به محله مشکلات و آسیب های اجتماعی همچنین اطلاعات لازم محله را احصاء کرده و با استفاده از ظرفیت نیروهای محله، آسیب ها را برطرف و محله را توانمند می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه 110 محله در راستای توانمندی محلات حاشیه نشین گلستان اجرا می شود

قرارگاه 110 محله در راستای توانمندی محلات حاشیه نشین گلستان اجرا می شود