مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-13حوادث

سارق اماکن خصوصی و معابر شهرستان سروستان دستگیر شد


فرمانده انتظامی سروستان از دستگیری سارق اماکن خصوصی و معابر با کشف 37 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ آرش بخشایی مطلق ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت ‎های مجموعه انتظامی قلمداد کرد و اظهار داشت: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتی به مالباختگان، زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقا اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.

وی در ادامه عنوان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سروستان افزود: مأموران انتظامی با انجام تحقیقات و استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص یک سارق سابقه دار را شناسایی و وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ بخشایی مطلق از اعتراف متهم به 37 فقره سرقت از اماکن خصوصی و معابر در سطح شهرستان سروستان اشاره کرد و گفت: سارق با تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

این مقام انتظامی از مردم خواست، ضمن تجهیز اماکن و منازل خود به حفاظ مطمئن، دوربین مداربسته و قفل های مناسب؛ در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق اماکن خصوصی و معابر شهرستان سروستان دستگیر شد

سارق اماکن خصوصی و معابر شهرستان سروستان دستگیر شد