مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-13اقتصادي

رتبه برتر اردبیل در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: با مهارت آموزی منجر به اشتغال 775 نفر در سال 1400، استان اردبیل رتبه سوم اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی کشور را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز رحیم زاده بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی سال گذشته در اجرای طرح کارورزی، تعداد 775 نفر دانش آموخته دانشگاهی اردبیل جهت مهارت آموزی، توسط واحدهای متقاضی عقد قرارداد شدند.

وی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل از ابتدای اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی تاکنون با تعداد 3866 نفر قرارداد، توانسته است در سطح کشور رتبه سوم را به دست آورد.

کارورزی؛ طرحی برای اشتغال دانش آموختگان دانشگاهی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل ادامه داد: طرح کارورزی یکی از سیاست های دولت جهت به کارگیری دانش آموختگان دانشگاهی در واحدهای اقتصادی است که با اجرای آن واحدهای متقاضی در دوره 3 ماهه آموزش های لازم را به کارورز می دهند که در صورت داشتن شرایط، انتخاب و جذب کارگاه شده و از معافیت بیمه ای به مدت 2 سال بهره مند می شوند.

رحیم زاده بیان کرد: در پایان دوره 3 ماهه، کمک هزینه کارورزی به مبلغ 500 تا 700 هزار تومان از سوی دولت به حساب کارورزان واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه برتر اردبیل در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی

رتبه برتر اردبیل در طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی