مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-13سياسي

سفر 7 روزه نغمه پردازان به سوریه و بازدید از مناطق عملیاتی مدافعان حرم


کاروان فرهنگی تبلیغی «دخیل عشق» متشکل از جمعی از نغمه پردازان کشور به سفر زیارتی سوریه رفتند و در این سفر با برگزاری نشست های تخصصی به بررسی جریان نوحه در مداحی پرداختند و آسیب ها و فرصت های پیش رو را بررسی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، کاروان فرهنگی تبلیغی دخیل عشق متشکل از جمعی از نغمه پردازان کشور به سفر زیارتی سوریه رفتند.

این کاروان که به مدت یک هفته به این کشور عزیمت کرد و برنامه های مختلفی در قالب میزگردهای تخصصی برگزار کردند و به جریان نوحه در مداحی پرداختند و آسیب ها و فرصت های پیش روی را بررسی کردند.

این نشست های صمیمی و تخصصی با موضوع بررسی نقش نوحه، باید و نبایدهای این حوزه و همچنین دغدغه های نغمه پردازان برگزار شد.

برگزاری نشست و دیدار با با آیت الله عاملی نماینده ولی فقیه در کشور سوریه، حجت الاسلام طائب و محمدرضا سنگری با هدف بحث و گفت و گو درباره تاریخ و سیره امام حسین(ع) و اهمیت نوحه از دیگر برنامه های نغمه سرایان در این سفر بود.

نوحه سرایی یک کار قدسی است دکتر سنگری در طول این سفر در کنار نغمه پردازان، روایتی از تاریخ شام و کشور سوریه و همچنین نکاتی از تاریخ عاشورا و سیره امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) بیان کرد که مورد توجه اهالی نوحه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر 7 روزه نغمه پردازان به سوریه و بازدید از مناطق عملیاتی مدافعان حرم

سفر 7 روزه نغمه پردازان به سوریه و بازدید از مناطق عملیاتی مدافعان حرم