مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-13اقتصادي

فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در استان البرز


فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در محلات هدف سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه نشین و ناکارآمد استان البرز برای سال 1400 -1401 اعلام شد.

- ایسنا/البرز فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در محلات هدف سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه نشین و ناکارآمد استان البرز برای سال 1400 -1401 اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جهاد دانشگاهی استان البرز در پی تفاهم نامه مشترک با سازمان امور اجتماعی وزارت کشور و استانداری البرز در نظر دارد با توجه به ضرورت ارتقای وضعیت اجتماعی، فرهنگی، مالی، محیطی و مسکن خانوارهای ساکن در محدوده های سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه نشین، با رویکرد اجتماع محور و مشارکت جامعه محلی، نسبت به فراخوان همکاری شرکت ها، مؤسسات و سازمان های مردم نهاد واجد صلاحیت در این حوزه، برای راه اندازی برخی دفاتر تسهیلگری و توسعه محلی در محلات هدف سکونت گاه های غیررسمی و حاشیه نشین و ناکارآمد استان البرز در سال 1401 اقدام نماید.

از متقاضیان واجد شرایط که دارای تجربه و امکانات لازم در این زمینه هستند دعوت می شود درخواست و رزومه خود را به همراه تصویر مجوز فعالیت خود تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مورخ 29 فروردین ماه 1401 به آدرس اینترنتی sec.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در استان البرز

فراخوان واگذاری دفاتر تسهیل گری و توسعه محلی در استان البرز