مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:572022-04-13فرهنگي

تولد تاریخ هنری من از بهمن 57 است


طراح و گرافیست و خوشنویس پیشکسوت اصفهان گفت: هنر انقلاب، هنری است که با وقوع انقلاب اسلامی بروز و ظهور پیدا کرد و من تولد تاریخ هنری خودم را بهمن 57 می دانم.

- ، مجموعه کتیبه های ماندگار مجموعه ای است از آثار گرافیکی استاد محمد موحدیان عطار که به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری استان اصفهان به نمایش گذاشته شده است.

به بهانه انتخاب این هنرمند انقلابی به عنوان چهره هنر سال انقلاب اصفهان به گفت و گو با وی در خصوص هفته هنر انقلاب و هنر انقلابی و آثارش پرداختیم.

تعریف شما از هنر انقلاب و نقش هنرمندان در آن چیست؟ هنر انقلاب، هنری است که با وقوع انقلاب اسلامی بروز و ظهور پیدا کرد و من تولد تاریخ هنری خودم را بهمن 57 می دانم و پس از انقلاب شروع کردم به خلق آثار هنری که زاییده انقلاب بود و اولین مجموعه ای را که در این زمینه ارائه کردم، مجموعه فریاد انقلاب بود که مجموعه نمایشگاهی 180 تابلویی به شیوه گرافیک بود و فرازهای جریان انقلاب اسلامی و حرکت های نهضت امام خمینی (ره) را به تصویر می کشید.

در ادامه مجموعه پوستر های انقلاب را در رابطه با دفاع مقدس و حضرت امام خمینی ایجاد کردم و نتیجه این شد که اکنون در بخش کتیبه نگاری فعال هستم اگرچه در زمینه های دیگر گرافیک نیز آثاری خلق کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولد تاریخ هنری من از بهمن 57 است

تولد تاریخ هنری من از بهمن 57 است