مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-13سياسي

پتانسیل های لازم برای رفع چالش های جامعه در مراکز آموزش عالی وجود دارد


رییس سازمان امور دانشجویان بر اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان تاکید کرد و گفت: توجه دولت ها به این نهاد بزرگ علمی کشور، - رییس سازمان امور دانشجویان بر اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان تاکید کرد و گفت: توجه دولت ها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر هاشم داداشپور در حاشیه نشست و افطاری با اتحادیه های دانشجویی در گفتگویی از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و گفت: این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست و آن را نشانگر رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان در فرآیند تحولات رو به رشد کشور ارزیابی کرد.

دکتر داداشپور از دانشگاهیان و دانشجویان به عنوان موتور محرک فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: توجه دولت ها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی سازمان امور دانشجویان، وی در ادامه افزود: توانمندی ها و پتانسیل های لازم در مراکز آموزش عالی کشور برای ارائه راهکار رفع چالش های جامعه وجود دارد و تعامل و نگاه مثبت دولت در این چند ماه اخیر به توانمندی های نخبگان داخلی، نوید بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل های لازم برای رفع چالش های جامعه در مراکز آموزش عالی وجود دارد

پتانسیل های لازم برای رفع چالش های جامعه در مراکز آموزش عالی وجود دارد