مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:272022-04-13سياسي

ساخت 52 واحد ساختمانی در طارم


سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه طارم گفت: ساخت 52 واحد ساختمانی در طارم از سال 1400 آغاز شده و در مراحل ساخت و اجرا است که در پایان سال 1401 به بهره برداری خواهد رسید.

- روح الله احمدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بهره وری موقوفات جزو اولویت های سازمان اوقاف و امور خیریه است و دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه طارم نیز در همین راستا اقدام به معرفی موقوفه عبدالرزاق جهت سرمایه گذاری کرد که پس از کارشناسی های انجام شده تصمیم بر این شد تا بر اساس نیاز روز و منطقه، اقدام به ساخت 52 واحد ساختمان مسکونی و تجاری با مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه کند.

وی افزود: ساخت 52 واحد ساختمانی از سال گذشته آغاز شده و در مراحل ساخت و اجرا است که در پایان امسال به بهره برداری خواهد رسید و از محسنات این پروژه، درآمدزا کردن موقوفه فاقد درآمد است که خود باعث اجرای نیت واقف خیراندیشی می شود.

این مسئول تصریح کرد: این پروژه با هدف خانه دار کردن افراد نیازمند به قیمت تمام شده با استفاده از ظرفیت سرمایه گذار با نیت خیرخواهانه بوده و جنبه دیگر اجرای این طرح، آن است که سرمایه گذاری با حفظ حقوق موقوفه به نفع افراد جامعه و تبلیغات عملی با استفاده بهینه از موقوفات طارم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 52 واحد ساختمانی در طارم

ساخت 52 واحد ساختمانی در طارم