مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:222022-04-13اقتصادي

فاضلاب واحدهای صنعتی چناران محیط زیست منطقه را تهدید می کند


رییس اداره حفاظت محیط زیست چناران گفت: در صورت عدم اجرای طرح توسعه تصفیه خانه متناسب با میزان فاضلاب ورودی مشکلات زیست محیطی در منطقه ایجاد خواهد شد.

- هادی موسی پور در گفت وگو با ایسنا افزود: با توجه به استقرار و بهره برداری اکثریت واحدهای صنعتی مستقر در فاز 2 شهرک صنعتی علاوه بر واحدهای فعال فاز یک ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی متناسب با حجم فاضلاب ورودی واحدهای صنعتی متناسب نیست و در صورت عدم اجرای طرح توسعه تصفیه خانه متناسب با میزان فاضلاب ورودی این موضوع باعث ایجاد مشکلات زیست محیطی در منطقه خواهد شد.

وی تصریح کرد: هرچند مطالعات ارزیابی و طرح توسعه شهرک با توجه به منطقه بندی انجام شده و استقرار واحدها در زون های متناسب با نوع تولید مطابق با استانداردهای زیست محیطی است ولی ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی متناسب با استقرار واحدهای صنعتی نیست.

موسی پور در ادامه به وضعیت واحدهای آلاینده در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به پایش مستمر واحدهای صنعتی در راستای رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی و جلوگیری از آلایندگی توسط کارشناسان اداره و همچنین صدور اخطاریه برای رفع نواقص زیست محیطی و الزام کلیه واحدهای صنعتی نسبت به انعقاد قرارداد خوداظهاری هوا با آزمایشگاه های معتمد به استناد تبصره چهار ماده 11 قانون هوای پاک در سال 1400 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاضلاب واحدهای صنعتی چناران محیط زیست منطقه را تهدید می کند

فاضلاب واحدهای صنعتی چناران محیط زیست منطقه را تهدید می کند