مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:122022-04-13سياسي

قدردانی رییس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویی


رییس سازمان امور دانشجویان از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در حاشیه نشست و افطاری با اتحادیه های دانشجویی در گفتگویی از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویان دانشگاه خوارزمی استان البرز قدردانی کرد و این رفتار دولت را امید بخش و نشاط انگیز دانست و آنرا نشانگر رویکرد و اهتمام جدی دولت سیزدهم به جایگاه دانشگاه ها و دانشجویان در فرآیند تحولات رو به رشد کشور ارزیابی کرد.

داداش پور از دانشگاهیان و دانشجویان بعنوان موتور محرک فعالیت های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت : توجه دولتها به این نهاد بزرگ علمی کشور، عامل   رشد و توسعه و خودکفایی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: توانمندی ها و پتانسیل های لازم در مراکز آموزش عالی کشور برای ارائه راهکار رفع چالش های جامعه وجود دارد و تعامل و نگاه مثبت دولت در این چند ماه اخیر به توانمندی های نخبگان داخلی، نوید بخش پویایی و شکوفایی بیش از پیش جوانان دانشگاهی در عرصه های مختلف خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی رییس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویی

قدردانی رییس سازمان امور دانشجویان کشور از حضور رییس جمهور در خوابگاه دانشجویی