مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 فروردین 1401 ساعت 12:072022-04-13اقتصادي

پهنه قزوین بازنگری می شود


طرح امکان سنجی تغییر پهنه خیابان قزوین با حضور شهرداران منطقه 10 و 17 مورد بررسی قرار گرفت.

- ، نشست مشترک شهرداران مناطق 10 و 17 با همراهمی جمعی از مدیران و مشاور طرح با هدف بررسی طرح امکان سنجی تغییر پهنه خیابان قزوین به میزبانی منطقه 10 برگزار شد.

در این نشست رضا شرفی با بیان اینکه محور قزوین در گذشته یکی از شریان های اصلی اقتصادی شهر تهران بوده است و طی سال های گذشته دچار رکود فعالیتی و افزایش واحدهای غیرفعال شده است که علاوه بر ایجاد مشکل ناامنی در محور، این مشکل را به محدوده های اطراف نیز تسریع خواهد داد؛ گفت: با نگاهی جدید، ایجاد جذابیت، تغییر شرایط فعلی، رونق فعالیت در این محور شهری علاوه بر احیای جایگاه سابق محور مذکور می توان محرک توسعه و نوسازی را در این مناطق فراهم کرد.

غلامرضا شنگی شهردار منطقه 17 با اشاره بر لزوم هماهنگی و هم افزایی در راستای پیش برد اهداف بر ساماندهی و احیا محور مذکور تاکید کرد.

مسائلی از جمله محدوده، اهداف و راهبردهای طرح تفصیلی، اراضی ذخیره توسعه و نوسازی شهری، پهنه s126، وضعیت کاربری های اراضی وضع موجود، دانه بندی پلاک ها، فعالیت ها و تأثیر اجتماعی و اقتصادی آن ها در محدوده، روند تغییر و نوسازی، نظارت اجتماعی و میزان تردد شهروندان، وضعیت سرانه های خدماتی محور قزوین برخی از مواردی بود که مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پهنه قزوین بازنگری می شود

پهنه قزوین بازنگری می شود